I got a candle

Rätt trött och slut måste jag säga, spenderade en heldag på jobbet igår och var tillbaka vid 07 imorse. Rätt trist när det känns som att all ens energi går till att jobba. När jag kom hem så vart det en powernap som förvandlades till nästan två timmar, trots en fullgod natts sömn igår. Nåja, hade en ssk student som gick bredvid mig idag. Generellt är det ganska delade meningar om att ha studenter men jag tycker det är roligt och lärorikt. Är ett utmärkt sätt att reflektera över sitt eget arbete och faktiskt fundera på vad man kan göra annorlunda.
Mit liv känns lite som en kringående karusell just nu, jobbar jag inte så är det plugg som gäller. Försöker hitta energi i att umgås med vänner och lever på det faktumet att det är knappt fem veckor kvar innan jag åker till Australien, galet
Ett rätt tråkigt och tomt inlägg, ska ladda med riskakor och netflix och återkomma med ny energi imorn. Ska ut och fota med en kompis imorn, förhoppningsvis får vi till lite bra bilder. Kul att få vara lite kreativ om inte annat, bra sätt att rensa huvudet på!
 
Mjukiströja och osminkad, tack tisdag.