I wanna dance with somebody

Då lider ännu en helg mot slut. Har faktiskt inte fokuserat på annat än återhämtning denna helg.
Trots att jag är i mina bästa år och singel så består mitt liv mest av jobb och sedan återhämta mig för att orka jobba igen. Rätt tråkigt ändå, nåja. Vi får väl se om denna förtida pensionär orkar slå klackarna i taket nästa helg istället.
Jag sitter just nu och avslutar en tacomiddag med en kär vän, en rätt bra söndagkväll ändå måste jag säga. 
Förutom att inte göra något alls så fick något sug efter att fota imorse, tackar det fantastiska vädret för inspirationen. Försöker återigen komma igång med kameran som var min närmaste vän för ett par år sedan. Tyvärr är teknik en färskvara som min hjärna har envisats med att sortera bort. 
Träning ger färdighet, är det inte de man säger?
 
Bjuder väl på ett par bilder från dagen.