Quark what the fuck is that

Hej på er!
Gud så trött jag är, är jag någonsin något annat eller? Vaknande faktiskt vid 07 imorse, men kände att kroppen behövde lite sovmorgon och somnade om till 09. Tandläkaren stod på schemat, som tur var inga hål. Dock fick jag ton med skäll för att jag har tandsten och inte använder mellarumstandborstar (såklart ljög jag och sa att jag gör det) och att om jag INTE skärpte mig så fanns risk för tandlossning om 20-30 år. Så var bara vackert boka en tid hos tandhyggan för att ta bort den jäkla tandstenen. Finns ju faktiskt betydligt roligare saker att lägga pengar på. Nåja, lika bra att få det gjort innan Austalien. Efter tandläkaren väntade kvällsjobb, slutade 21 och är äntligen hemma! Så fruktansvärt trött och har inte mycket ork till annat än att jobba, trist. Försöker att dra ner lite på gluten och hoppas att kroppen svarar bra på det. I skrivande stund sitter jag och äter vaniljkvarg, glömt hur gott det är. Jordnötsmör också, då menar jag riktigt jordnötssmör. Märker hur mycket bättre kroppen mår av att faktiskt äta bra, mat är energi och vad vi stoppar i oss har stor betydelse. Med det sagt så måste man faktiskt äta för själen iband också, faktum är att man bara är ung en gång. Nu ska jag ta och äta upp min kvarg och avrunda kvällen.