Hey sugar, got a minute?

Ni vet sådana där vänner som man inte behöver berätta om de som finns där inne, de bara vet.
Är extremt tacksam över de vänner jag har, ni är guld. 
Idag har har jag spenderat förmiddagen med att sällskapa min fina vän och kollega för hennes allra första tatuering. Jag tror nog jag var minst lika exalterad som henne, om inte mer. Både offret och vännen vart nöjda och efter det väntades påfyllning av koffein på närlggande galleria. 
I samma veva skickade Jessica ett meddlenade och frågade om jag ville ses på lunch, nu är jag inte den som tackar nej till vare sig lunch eller sällskapa med Jessica. 
Efter vad som slutade med vegetarisk gryta så tog vi en promenad upp till samma galleria som nämndes tidigare.
Såklart så var lite onödig shopping nödvändig, better safe then sorry. 
Passade även på att ta en selfie på toaletten, vart annars.
Eftersom mina kära föräldrar beslöt sig för att fly landet för några dagar så är jag ensam här i lägenheten.
Idag känns ensamheten lite extra, saknden efter min vän är extra stor och det är med tunga steg jag får sova utan en liten snarkande hund bredvid mig. 
Kan svära på att jag fortfarande hör klor som går på parketten.
 
 
 
jessica

haha klockren bild. Snygg som få är du också, såklart. Är så glad att du äntligen har tagit röven ur vagnen och börja blogga! Ska verkligen bli så himla kul att följa dig när du är Down under... såattsäg :)