I suck

Japp, jag suger på att skriva. Ursäkta, försökte knåpa ihop något häromdagen men datorn dog mitt i. Så nu gör jag ett nyt försök att få till något. De andra är på surfläger utanför Sydney och jag är kvar här. Jakten på bostad och jobb pågår ännu (inte direkt tagit tag i de där med jobb men ändå). Har förhoppnigsvis hittat ett rum hos en äldre dam vid Bondi beach. Kommer dela rum med en annan tjej samt toalett/kök osv med tre andra. Var där igår och träffade den svenska tjejen plus som hon som hyr ut, super gulliga båda två! Om jag väljer att ta de så får jag flytta in på onsdag nästa vecka. 
 
Gårdagen vart något dramatisk, jag dum som jag är hade glömt bort att äta ordentligt och fick ett redigt blodsockerfall (jag är super känslig för lågt socker!). Så för att göra en lång historia kort, det hela slutade med en utskällning av två ambulansförare och pengar för uttryckning av ambulans..hmm. 
 
Ursäkta jätte luddigt inlägg, här kommer lite bilder iallafall!