Crash and burn

Herregud så trött jag är, sov så extremt dåligt inatt. Blev inte bättre att mitt muntliga prov i matte gick helt åt helsike. Så fruktansvärt frustrerande eftersom jag kunde talen men min adhd bestämde sig att kicka in och hjärnan gick in i panic mode istället. Sista priovet är på fredag, hänger på allt där. Om jag inte fixar det så är de underkänt i kursen som gäller, och jag får inte göra om kursen. Så more or less på hänger min framtid på detta förbannade prov. Känns väl halvbra måste jag säga..nåja. Till lite roligare saker än matte, vart och köpt en väska idag. 
Väskan är från Bergen, ett riktigt bra märke (norskarna kan sin sak). Denna är på 70L, jag har tidigare rest på en väska som är 50L men kände att det är lite litet. Har velat ett tag mellan resväska och ryggsäck men valet följ på ryggsäck då jag inte vet hur våra resplaner ser ut och släpa runt på en resväska tröttar man på (been there done that). Har räknat med att jag kommer få ner ungefär 15kg i denna, mitt största problem just nu är hur jag ska kunna välja ut vilka kläder jag vill ha med mig, lyxproblem! 
Köpte även en flight bag, utan den så måste rygsäckar skickas som specialbagage då remmar och dylikt kan fastna i bandet. Tidigare har jag haft tur och sluppit men vet att vissa flybolag kan ta ut en utgift på några hundra för det, vilket man kan göra roligare saker för. 
Vart även några packningsäckar för att kunna sortera saker lite bättre, smart!