I am sasha fierce

Jag vakande faktiskt av mig själv vid 06.30 imorse, tänkte att det är lika bra att ta tag i dagen när man ändå är vaken. Kroppen vänjer sig ändå väldigt fort vid att gå upp tidigt. Hann med både att städa, plocka undan och äta frukost innan jag faktiskt bestämde mig för att lägga mig en stund till, är ändå ledig. 
Hunnit med att vara ute och fotat en sväng idag också. Simon lyckades inte riktigt få till skärpan (haha) på kameran så 9/10 av bilder vart toksuddiga. Nåja, en ny profilbild på facebook vart det iallafall. 
Nu ska jag ta tag i att laga en sen lunch, falafel med bulgur och matyogurt får det bli. 
Tråkigt att jag äter så lite vegetarisk mat, är ju både gott och enkelt. Nej måste ta och bli bättre på det.
Ska ta tag i att skriva om mitt CV till engelska också, fruktansvärt tråkigt med massa måsten. 
Dessutom är facklig engelska inte min starka sida, tur att jag har vänner som har det som första språk. 
Nej, nu blir det lunch! 
 
 
 
Som sagt, skärpan är inte den bästa!