Oh my apple pie

Hej på er!
Mitt liv är faktiskt rätt tråkigt att blogga om, men om ynka fyra veckor är det Australien som gäller. Då hoppas jag att det blir lite mer roliga inlägg! Måndagen har spenderats på jobbet, när jag kom imorse så var båda mina kollegor sjuka. Jahapp, tur att jag har en fantastisk sjuksköterske student som går med mig som hjälpte mig otroligt mycket. Dagen flöt på rätt bra ändå, passade på att palla lite äpplen i trädgården så vart en äppelpaj nu när jag kom hem. Jag har alltid funnit ro i att baka, ett trevligt sätt att rensa tankarna på och fokusera på något konkret. En lite mindre rolig sak jag måste göra idag är att betala min faktura för flygbiljetter osv för Austalien, mycket pengar att lägga på ett band och verkligheten börjar komma ikapp mig. Känns som jag har så mycket saker jag måste göra innan jag åker. Jag är dock helt hopplös och är alltid ute i sista stund, åh. Måste ta tag i att ringa vårdcentarlen imorgon så jag kan få ut mediciner för ett år och ett läkemedelsutdrag på engelska. Dessutom måste jag skriva ett personligt brev på engelska och snygga till mitt CV. Usch ångesten kryper sig på när det kommer till att lösa att organisera mig. Har fuktansvärt svårt för pappersarbete, allt bara flyter ihop till en röra. 
Nej nu blir det middag och plugg!