What if I wanted to break

Ni vet när en låt är så bra så man bokstavligen får rysningar, som varenda atom i kroppen är på helspänn. Lyssna på the kill med thirty seconds to Mars. Den är rätt så gammal men åh tröttnar aldrig, är en sådan låt som jag kan lyssna på år in och år ut, underbar. Hur som helst så tog jag mig en sväng igen med äppelkakan, utan att råka bränna den här gången. Kändes som en lagom aktivitet efter plugg, nu blir det lite netflix om en stund. Idag är det bara 33 dagar kvar till Australien, känns helt galet. Har fortfarande inte ringt til vårdcentralen, herregud så det är svårt att få tummen ur. Nåja, imorgon måste jag göra det! Ska även ut och äta med kollegorna imorn, ska bli trevligt. Är så otroligt tacksam att jag har haft så underbara kollegor under de här åren, de är ändå a och o. Nåja, nu kan jag verkligen börja räkna ner dagarna innan det är dags för min sista dag på detta jobb! 
 
Bild på de fina äpplerna jag plockade i trädgården på jobbet och gjorde paj på!